handmadethings.blogg.se

Baby Turban mössa

Publicerad 2017-01-15 23:35:51 i Allmänt, Baby, Virkat, Virkmönster,

Hejhej!
Denna gång är jag tillbaka med ännu en liten baby grej, nämligen en söt baby turban mössa!
Virkad i Drops Cotton och virknål nr 5.
jättesöt mössa, har mönster i 2 olika storlekar håller även på att försöka fixa fram 1 storlek till när jag har
nyfödd och 4-9 månader. Men tänkte att jag laddar upp de två jag har iallafall.
hoppas ni får användning av detta fina mönster!
 
Mönstret finns här:

Prematur-Nyfödd
4-9 månader

Vill du ha en mössa som denna men kan själv inte virka eller kanske du helt enkelt inte har tid, då kan du kontakta mig så fixar jag en.

Kostnad: prematur-nyfödd - 130:-
1-4 - 170:-
4-9 månader - 200:-

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-02-04 14:09:08

Hej! Önskar beställa en mössa med dig! Hur lång är leveranstiden? Mvh Candra Forsberg

[email protected]

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-02-04 14:09:10

Hej! Önskar beställa en mössa med dig! Hur lång är leveranstiden? Mvh Candra Forsberg

[email protected]

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-02-04 14:09:11

Hej! Önskar beställa en mössa med dig! Hur lång är leveranstiden? Mvh Candra Forsberg

[email protected]

Svar: skickat ett mail :)
Josephine Åström

Postat av: Anonym

Publicerad 2022-03-05 11:15:23

Hejsan, finns mönstret till 1-4 också att få? :) Med vänlig hälsning, Jennifer

Svar: Ska kika vart jag gjort av det så ska det nog gå att ordna ☺️ har du en mail eller så jag kan ta kontakt via när jag hittar det ☺️
Josephine Åström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela