handmadethings.blogg.se

Virkmönster Lamm mössa

Publicerad 2017-01-07 02:14:16 i Allmänt, Baby, Virkat, Virkmönster,

Hejhej, jag virkade för någon dag sedan en väldigt söt liten mössa åt min systerdotter som jag la upp på en pysselsida och fick jättebra respons och det var så pass många som ville ha mönster så nu har jag skrivit upp det så här kommer ett litet möster på en lamm mössa som nu är tillgängligt att ladda ner.
Den är virkad i drops loves you 7 bomulls garn med virknål 4 vilket jag tyvärr glömde skriva i beskrivingen!!!
ska fixa det när jag får tid.

Skulle man då vilja ha en sådan mössa men känner att äsch!! jag kan INTE VIRKA !!! Då är det bara höra av er till mig så kan jag virka en åt er istället!

Kostnad: 200kr
250kr (med fleece foder)

Lycka till!

Mönster lamm mössa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela